MR 737 35Q Motoreductor
Motoarele 737 au puteri 10 – 20 – 25 W, tensiune 12 sau 24 VDC (versiunea 737 H numai 24 VDC).
Arborele de ieșire este susținut de doi rulmenți ecranați.
Suprafața motorului și suprafața reductorului sunt ambele placate cu zinc pentru a evita coroziunea. Ungere permanentă.
Motorul are un sistem electric supresor pentru standardul CE. Viteza de rotație se poate modifica cu +/- 10%.
Sarcina maximă care acționează asupra extremității arborelui de ieșire: Axial 300 N – Radial 400 N Testul de încărcare continuă S1 a fost realizat în aer cu o creștere a temperaturii de 70°C.
Testul de sarcină intermitentă S2 (50% sincronizare: 5’ON – 5’OFF) a fost realizat în aer cu o creștere a temperaturii cu 80°C. Curentul de pornire (I max) nu trebuie menținut mai mult de 2” (secunde).
TIPO |
Rapportoriduzione |
Lmm |
Rendimento% |
R.P.M. a vuoto*min-1 |
IS1 |
R.P.M. S 1*min-1 |
Coppia S1Nm |
IS2 |
R.P.M. S2*min-1 |
Coppia S2Nm |
IMax |
Coppia MaxNm |
737 H 35Q |
16 |
104 |
82 |
440 |
1 |
408 |
0,25 |
2 |
360 |
0,65 |
10 |
3,5 |
737 S 35Q |
16 |
104 |
82 |
310 |
1 |
265 |
0,43 |
1,7 |
220 |
0,85 |
5,5 |
3 |
737 L 35Q |
16 |
104 |
82 |
165 |
0,35 |
140 |
0,22 |
0,55 |
118 |
0,43 |
1,6 |
1,5 |
737 H 35Q |
64 |
113 |
73 |
110 |
1 |
102 |
0,86 |
2 |
90 |
2,1 |
10 |
12 |
737 S 35Q |
64 |
113 |
73 |
80 |
1 |
68 |
1,43 |
1,7 |
57 |
2,8 |
5,5 |
10 |
737 L 35Q |
64 |
113 |
73 |
40 |
0,35 |
35 |
0,7 |
0,55 |
28 |
1,43 |
1,6 |
5 |
737 H 35Q |
256 |
121 |
65 |
28 |
1 |
26 |
3 |
2 |
23 |
7,5 |
3,5 |
15 |
737 H 35Q L |
256 |
130 |
65 |
28 |
1 |
26 |
3 |
2,5 |
21 |
10 |
4,2 |
28 |
737 S 35Q |
256 |
121 |
65 |
20 |
1 |
17 |
5 |
1,7 |
14 |
10 |
2,4 |
15 |
737 S 35Q L |
256 |
130 |
65 |
20 |
1 |
17 |
5 |
2 |
13 |
12 |
4,5 |
28 |
737 L 35Q |
256 |
121 |
65 |
10 |
0,35 |
8 |
3 |
0,55 |
7 |
5,5 |
1,2 |
15 |
737 L 35Q L |
256 |
130 |
65 |
10 |
0,5 |
7,5 |
5 |
0,9 |
5 |
10 |
1,6 |
20 |
737 S 35Q |
1024 |
130 |
57 |
5 |
0,4 |
4,8 |
4,5 |
0,6 |
4,6 |
8,5 |
0,7 |
15 |
737 L 35Q |
1024 |
130 |
57 |
2,5 |
0,23 |
2,3 |
4,5 |
0,33 |
2,1 |
9,3 |
0,44 |
15 |
MR 737 42 Motoreductor
TIPO | Rapporto riduzione |
L mm |
R.P.M. a vuoto *min-1 |
R.P.M. S 1 *min-1 |
Coppia S1 Nm |
R.P.M. S2 *min-1 |
Coppia S2 Nm |
Coppia Max Nm |
I max 24 Vdc |
MR 737 42 E 1/4 | 4 | 104 | 1200 | 1020 | 0,1 | 850 | 0,21 | 0,75 | 5,5 |
MR 737 42 E 1/6 | 6 | 104 | 800 | 680 | 0,14 | 570 | 0,28 | 1 | 5,5 |
MR 737 42 E 1/16 | 16 | 119 | 300 | 265 | 0,43 | 220 | 0,85 | 3 | 5,5 |
MR 737 42 E 1/24 | 24 | 119 | 200 | 170 | 0,57 | 140 | 1,14 | 4 | 5,5 |
MR 737 42 E 1/36 | 36 | 119 | 135 | 115 | 0,86 | 95 | 1,72 | 6 | 5,5 |
MR 737 42 E 1/64 | 64 | 135 | 75 | 65 | 1,45 | 55 | 2,8 | 10 | 5,5 |
MR 737 42 E 1/96 | 96 | 135 | 50 | 42 | 2,3 | 35 | 4,6 | 16 | 5,5 |
MR 737 42 E 1/144 | 144 | 135 | 33 | 28 | 3,15 | 23 | 6,3 | 22 | 5,5 |
MR 737 42 E 1/216 | 216 | 135 | 22 | 18 | 4,6 | 15 | 9,2 | 32 | 5,5 |
Recenzii
Nu există recenzii până acum.